miercuri, martie 07, 2007

Lucruri mici, bucurii mari

Azi am fost vesela. Bucuroasa chiar. Expansiva. O bucurie molipsitoare. Si pot spune ca motivele le-au reprezentat acele lucruri mici care ne fac viata mai frumoasa si care ne cer doar atat: sa le luam in seama si sa le apreciem. Sa nu tot alergam dupa cai verzi pe pereti, ci sa vedem ceea ce e langa noi, tangibil si care nu de putine ori ni se pare ca ni se cuvine, dar il apreciem doar atunci cand il pierdem.

Ce m-a bucurat azi?
* soarele si caldura de afara
* mirosul de primavara de care nu ma mai saturam
* perspectiva unor noi inceputuri (pentru curiosi- luni incep!)
* melodia Analiei Selis- "Todo lo que tengo"
* vestile nemaipomenite venite din partea Adrianei si schimbarile neasteptat de faine din viata "cvartetului" Adi-Dana-Harry;-)-si eu, evident (pana acum scorul e 2-2, prietenii stiu de ce si la ce)
* sa stau de vorba cu oameni faini (se stiu ei care-s)
* sa ma "destrabalez" cu cola si junk food in mall cu Cory si Harry (singura ti-ai ales nick-name-ul asta, sorry:P)
* sa ne plimbam toate 3, sa radem, sa intram in toate magazinele cu fite, sa ne uitam la lenjerie, rochii, fuste, bluze, bijuterii...
* sa imi cumpar o fusta super draguta (abia astept s-o inaugurez maine)
* sa ne facem cu Cory teste de personalitate si sa vorbim de...baieti:P

O zi cu bucurii si voua, tuturor celor ce ma cititi! Si azi si maine si mereu!

16 comentarii:

V.I. King spunea...

Distractie placuta!
Un 8 Martie roz iti doresc.

Oana Anca spunea...

Merci, Gabi!

Anonim spunea...

sună ca o zi fumoasă din felul cum ai scris :)

Şi cum a ieşit testul de personalitate?

Oana Anca spunea...

Mereu vesela si plina de energie, Paul. Si frumoasa si desteapta! Astea 2 se subinteleg;-).

Anonim spunea...

LMA si o primavara cat mai placuta! ah, si sa nu uiti maine este ziua barbatilor:)

Anonim spunea...

vreau şi eu să fac testul ăla :P

Anonim spunea...

vreau şi eu să fac testul ăla :P

V.I. King spunea...

Si devreme acasa, din moment ce in loc sa-si petreaca cat mai frumos ziua asta, care ar trebui sa fie mai speciala, pierde vremea cu noi, pe blog :)

Oana Anca spunea...

Alterego, merci. Cat despre ziua barbatilor...maine...says who?

Paul, nu e o garantie ca-ti iese la fel. Orice medalie are si revers:P.

Gabi, crezi tu ca nu petrec. Cel putin pana acum a fost o zi super faina din toate punctele de vedere.

ice4you® spunea...

Ia uite ca mai sunt si oameni care se distreaza ... bravo mai oana si anca si ... corinee ca na ... e si ea undeva pe acolo :D

Have fan ;)

Marian Vişu spunea...

Daca ne mai povestesti de 2-3 zile ca asta, imi dau demisia sa am si eu timp de plimbari... :)
Lenjerie nu si-a luat nimeni? :D

Anonim spunea...

marian..inainte de lenjerie trebuie sa ne luam altceva..:)

oana:o sa aratam bine in fusta aia..sunt multumita de noi..:)
trebuie doar sa ne mai cumparam bluze si ochelari de soare obligatoriu..abia astept..:)

Oana Anca spunea...

Las' ca ajung eu in Bucuresti, Marian! ;-)
Lenjerie...ba da. Nu spui cine, persoana importanta:P

Oana Anca spunea...

H., am inaugurat-o ieri. Sa vezi ce faina am fost! Plus ca mi-am cumparat si pantofi ieri. Veeeeryy nais.
Clar ca urmeaza runda a doua de shopping. Cat de curand. Numa' sa se umple portofelu' ;)).

V.I. King spunea...

am inteles acum unde ai petrecut. La Mall :)))

Oana Anca spunea...

A, nu, Gabi. La Mall am iesit cu fetele miercuri dupa-masa. Ieri tot prin oras, dar cu alte gagici si in alta parte:P. Curios mai esti! :D