miercuri, martie 07, 2007

Lucruri mici, bucurii mari

Azi am fost vesela. Bucuroasa chiar. Expansiva. O bucurie molipsitoare. Si pot spune ca motivele le-au reprezentat acele lucruri mici care ne fac viata mai frumoasa si care ne cer doar atat: sa le luam in seama si sa le apreciem. Sa nu tot alergam dupa cai verzi pe pereti, ci sa vedem ceea ce e langa noi, tangibil si care nu de putine ori ni se pare ca ni se cuvine, dar il apreciem doar atunci cand il pierdem.

Ce m-a bucurat azi?
* soarele si caldura de afara
* mirosul de primavara de care nu ma mai saturam
* perspectiva unor noi inceputuri (pentru curiosi- luni incep!)
* melodia Analiei Selis- "Todo lo que tengo"
* vestile nemaipomenite venite din partea Adrianei si schimbarile neasteptat de faine din viata "cvartetului" Adi-Dana-Harry;-)-si eu, evident (pana acum scorul e 2-2, prietenii stiu de ce si la ce)
* sa stau de vorba cu oameni faini (se stiu ei care-s)
* sa ma "destrabalez" cu cola si junk food in mall cu Cory si Harry (singura ti-ai ales nick-name-ul asta, sorry:P)
* sa ne plimbam toate 3, sa radem, sa intram in toate magazinele cu fite, sa ne uitam la lenjerie, rochii, fuste, bluze, bijuterii...
* sa imi cumpar o fusta super draguta (abia astept s-o inaugurez maine)
* sa ne facem cu Cory teste de personalitate si sa vorbim de...baieti:P

O zi cu bucurii si voua, tuturor celor ce ma cititi! Si azi si maine si mereu!

16 comentarii:

Gabi Dinescu spunea...

Distractie placuta!
Un 8 Martie roz iti doresc.

Oana Anca spunea...

Merci, Gabi!

paul spunea...

sună ca o zi fumoasă din felul cum ai scris :)

Şi cum a ieşit testul de personalitate?

Oana Anca spunea...

Mereu vesela si plina de energie, Paul. Si frumoasa si desteapta! Astea 2 se subinteleg;-).

alterego spunea...

LMA si o primavara cat mai placuta! ah, si sa nu uiti maine este ziua barbatilor:)

paul spunea...

vreau şi eu să fac testul ăla :P

paul spunea...

vreau şi eu să fac testul ăla :P

Gabi Dinescu spunea...

Si devreme acasa, din moment ce in loc sa-si petreaca cat mai frumos ziua asta, care ar trebui sa fie mai speciala, pierde vremea cu noi, pe blog :)

Oana Anca spunea...

Alterego, merci. Cat despre ziua barbatilor...maine...says who?

Paul, nu e o garantie ca-ti iese la fel. Orice medalie are si revers:P.

Gabi, crezi tu ca nu petrec. Cel putin pana acum a fost o zi super faina din toate punctele de vedere.

ice4you spunea...

Ia uite ca mai sunt si oameni care se distreaza ... bravo mai oana si anca si ... corinee ca na ... e si ea undeva pe acolo :D

Have fan ;)

Marian spunea...

Daca ne mai povestesti de 2-3 zile ca asta, imi dau demisia sa am si eu timp de plimbari... :)
Lenjerie nu si-a luat nimeni? :D

Harry spunea...

marian..inainte de lenjerie trebuie sa ne luam altceva..:)

oana:o sa aratam bine in fusta aia..sunt multumita de noi..:)
trebuie doar sa ne mai cumparam bluze si ochelari de soare obligatoriu..abia astept..:)

Oana Anca spunea...

Las' ca ajung eu in Bucuresti, Marian! ;-)
Lenjerie...ba da. Nu spui cine, persoana importanta:P

Oana Anca spunea...

H., am inaugurat-o ieri. Sa vezi ce faina am fost! Plus ca mi-am cumparat si pantofi ieri. Veeeeryy nais.
Clar ca urmeaza runda a doua de shopping. Cat de curand. Numa' sa se umple portofelu' ;)).

Gabi Dinescu spunea...

am inteles acum unde ai petrecut. La Mall :)))

Oana Anca spunea...

A, nu, Gabi. La Mall am iesit cu fetele miercuri dupa-masa. Ieri tot prin oras, dar cu alte gagici si in alta parte:P. Curios mai esti! :D