marți, mai 08, 2007

Ce-mi doresc eu mie, dulce Romanie?

Catalin se-ntreaba ce-mi doresc eu de la tara asta si de la locuitorii ei, asa ca mi-a lansat o leapsa.
Initiativa Realitatea Tv a fost preluata si de bloggeri, asa ca...hai sa ne spunem si noi cuvantul:

1. In primul rand mai putini oameni incruntati si mai multe fete senine pe strada;
2. Mai putina mediocritate ca deja incepe sa mi se aplece;
3. Ceva mai mult interes si implicare. Din partea tuturor.

Scurt, dar pretentios. Asa ca mine :).

Predau legatura Corinei, lui Marian, lui Filip si lui Stefan.

5 comentarii:

Anonim spunea...

punctul unu mai vreau şi şi eu, dar din păcate şi eu merg cîteodată mai de zici că tună afară :P

V.I. King spunea...

eu nu vreau decat sa ne europenizam, insa tare mi-e ca generatia mea nu mai apuca asa ceva :(

Oana Anca spunea...

Paul...niste clame care sa ridice coltul buzelor ar ajuta? :P

Gabi, europenizare dar selectiva. N-as vrea sa preluam toate gunoaiele "civilizatiei" europene. Si aici ma gandesc printre altele la imoralitatea si lipsa fricii de Dumnezeu a "occidentalilor".

Melpomene spunea...

ce bine e atunci cand iesi din casa si esti asa orbit de lumina calda a soarelui incat nu vezi toate expresiile dezinteresate si suferinde a celor din jur. odata ce te trezesti la realitatea celor din jur esti asimilat de aceasta nemultumire si tristete a lor si uiti de fericirea ta.

Anonim spunea...

cred că în acele momente nu mă ajută chiar nimic, la mine cînd tună - TUNĂ :) am nevoie de vreo două ore în care tre să nu mă deranjeze nimeni ca să îmi treacă...