luni, ianuarie 14, 2008

Mi-e dor de...

Mi-e dor de teatru si opera, de un concert de muzica buna, reala, live, clasica...
Mi-e dor de inghetata de ciocolata mancata cu lingura, direct din cutie.
Mi-e dor sa mai calatoresc, ca de la inceputul lui decembrie am cam stat pe-acasa.
Mi-e dor de prietenii mei din Bucuresti si de Herastrau.
Mi-e dor de Oana si Stefan.
Mi-e dor de vara.
Mi-e dor de Tommy girl.
Mi-e dor sa stam cu Corina pana noaptea tarziu, facandu-ne planuri si visand, amintindu-ne intamplari haioase din copilaria noastra si razand pana cand ea adoarme (intotdeauna) prima.

Cam atat pentru saptamana asta la capitolul doruri.

6 comentarii:

Tzuca Bufnitzuca spunea...

:).Eu mi-am sunat azi un prieten si m-am exprimat exact asa : ,,mi-e dor de opera si filarmonica ".N-am mai mers de multa vreme.Si cand ti-e dor ,trebuie sa faci ceva in legatura cu asta,nu? :)

Oana Anca spunea...

Da, dar opera e mai departe de Oradea...ar fi o optiune filarmonica. Sau...sa-mi corup sora pt o iesire la Opera din Timisoara? Hmmm...ce zice dna profesoara de canto?:D

ice4you® spunea...

Cam multe doruri pe tine ... dar oare de ce o sa iti fie dor saptamana viitoare ?

Oana Anca spunea...

Mai vedem, Ice. Niciodata nu duc lipsa de doruri :). Unele ma tin o zi, altele o ora, altele ani intregi.

Corina Rediş spunea...

"eu ma culc si-adorm in pace"... dar ce ciuda iti era cand afara era furtuna si eu dormeam bustean! :)

depinde la ce opera ai vrea sa mergi. un Mozart de vreo 3 ore? :) eu propun infiintarea de opere in fiecare resedinta de judet!

Oana Anca spunea...

Mie mi-e ciuda ca tu de mult timp respiri a somn, in timp ce eu inca ma foiesc...
Bune si 3 ore; asta-nseamna ca "ruleaza" Mozart in Timi in curand?:D