sâmbătă, martie 22, 2008

Despre dragoste cu imprumut

Pentru ca azi i-am recitit poeziile si pentru ca am indraznit sa-i imprumut gandurile. Pentru ca o spune mai bine decat as fi putut s-o spun eu. Si pentru ca imi place...










Paler despre dragoste:

Definitia dragostei: "Vino, sa pot regasi drumul spre mine."
Am invatat:
"Am invatat ca nu poti face pe cineva sa te iubeasca
Tot ce poti face este sa fii o persoana iubita.
Restul...depinde de ceilalti".

"Am invatat ca oricat mi-ar pasa mie
Altora s-ar putea sa nu le pase".

"Am invatat ca sunt oameni care te iubesc
Dar nu stiu s-o arate".

"Am invatat ca prietenia adevarata continua sa existe
chiar si la distanta
Iar asta este valabil si pentru iubirea adevarata.
Am invatat ca, daca cineva nu te iubeste cum ai vrea tu
Nu inseamna ca nu te iubeste din tot sufletul."

"Am invatat ca, daca doi oameni se cearta, nu inseamna ca nu se iubesc.
Si nici faptul ca nu se cearta nu dovedeste ca se iubesc"

"Am invatat sa iubesc
Ca sa pot sa fiu iubit".

Le simt mai mult decat pe niste vorbe frumoase, mai mult decat pe-o insiruire inspirata apartinand unui Nume mare, numai buna a face continutul spam-urilor de pe messenger sau mail. Au fost si sunt vremuri in care le-am simtit, le-am gustat si le-am trait cu intensitate. Sunt romantica? Tot ce se poate. Nu mi-e rusine sa simt, sa sper, sa traiesc, sa exprim, sa fiu femeie. Mai jenata m-as simti sa nu fi trait niciodata astfel de sentimente, sau sa le-ndes undeva in strafunduri de teama sa nu ma acapareze, sa nu-mi imbrace intreaga fiinta.
Am iubit si voi mai iubi, am visat si voi mai visa, am sperat si voi mai spera, am luptat si nu voi obosi niciodata. Am cazut si m-am ridicat. Am ras si am plans. Dar n-am regretat niciodata.
Da-mi Doamne o inima destul de incapatoare, tot mai incapatoare. Pentru ca imi place sa iubesc. Pentru ca ma incapatanez sa iubesc.

3 comentarii:

lumi spunea...

sa stii ca si mie imi pica bine vorbele astea. multumesc! si paler imi place.

Oana Anca spunea...

Ma bucur, Lumi. Sa-ti fie de bine la suflet. Cat despre multumiri, sa-i multumim lui Paler pentru ca le-a gandit si exprimat, iar lui Dumnezeu pentru ca ne-a dat sentimente de trait.

lumi spunea...

asa e:-)