luni, mai 26, 2008

"Decizia" pe intelesul tuturor

In urma cu ceva timp am scris despre decizia pe care am luat-o, o decizie care imi schimba viata radical. Am luat o decizie fara sa o constientizez in totalitate. Sincer, nici nu-mi doresc sa constientizez prea mult. Prefer sa traiesc si sa nu irosesc ganduri, sperante, framantari.

M-am nascut si am trait in Oradea cea mai mare parte a vietii mele. Aici am familia, prietenii, oameni dragi care fac parte din mine, care au pus rand pe rand cate o piesa la puzzle-ul numit caracterul si viata mea de pana acum. De ceva timp simteam o stare ciudata, de sufocare. Simteam ca ma oboseste rutina, ma oboseste viata linistita si lipsita de neprevazut. Imi doream mai mult si tanjeam dupa o schimbare. Se pare ca intr-adevar trebuie sa ai grija ce-ti doresti pentru ca s-ar putea sa ti se indeplineasca dorinta mai repede decat ti-ai imagina. A fost un telefon, au fost niste discutii, a fost multa determinare si un dram mare de nebunie, a fost un drum facut in graba, un interviu si un raspuns: DA, vin la Bucuresti! Schimb totul: loc de munca, oras, stil de viata. In doar doua saptamani.

Asadar, de la 1 iunie oradeanca se autoexileaza in mijlocul multimii, a agitatiei, a necunoscutului. Pentru ca isi doreste asta, pentru ca vrea sa incerce, pentru ca poate, pentru ca e un test pentru ea. Pentru ca a obosit sa fie perfectionista si sa se gandeasca la toate detaliile, a decis sa fie putin impulsiva. Nu exagerat, totusi :). A decis sa fie egoista si sa se gandeasca mai mult la ea de data asta. Ii iubeste in continuare pe oamenii dragi inimii ei, de care desi se indeparteaza fizic, cu sufletul va fi mereu aproape. Si cu mail-ul si cu telefonul si cu celelalte mijloace de comunicare. Si cu vizite. Probabil mai dese la inceput.

Imi doresc multa energie si oameni langa mine. Si de acolo si de aici si de mai de departe; de oriunde ar fi. Pentru ca am nevoie de ei si pentru ca "singuratate" nu e cuvantul meu preferat.

Later update: Pana una-alta, sunt in cautarea unei chirii decente, in apropierea metroului, avand in vedere ca acesta pare a fi cel mai la-ndemana si convenabil mijloc de transport, care ajunge repede si bine pana in Pipera.

8 comentarii:

Mihai spunea...

daca ai vreodata nevoie de ajutor cu ceva legat de bucuresti, sunt convins ca nu sunt singurul care te-ar ajuta cu placere :) [pe bune si neipotetic]

Oana Anca spunea...

Multumesc, Mihai. Voi tine minte! :)

Anonim spunea...

it hurts.

Oana Anca spunea...

what, anonimule?

ice4you® spunea...

Nu voi judeca nici cum deciza ta, chiar daca imi este cumplit de greu sa o inteleg (Oradea este in plina dezvoltare oferind enorm de multe posibilitati, fata de un Bucuresti suprasaturat) nici macar nu voi incerca si iti voi ura doar succes si sa auzim de bine!

Oana Anca spunea...

Ardelenilor le vine mai greu sa-mi inteleaga decizia, dar asta e, draga Ice:). Nu mai am rabdare dupa "enorm de multele posibilitati" pe care se cazneste Oradea sa mi le ofere, asa ca pana una-alta imi incerc norocul acolo unde mi s-a dat o sansa. Nu merge, nu e nici un necaz: Oradea mereu va avea o poarta deschisa pentru mine:).

Anonim spunea...

N-as fi facut ptr. nimic in lume schimbarea Oradea - Bucuresti.
Dar daca te interseaza mai mult banii decit viata linistita............fiecare cu placerile lui.
Succes atunci!

Oana Anca spunea...

Asa-s unii, Cristi, mai materialisti:). Multam, sa fie mult succes! Si-acolo la tine in Irlanda!