luni, septembrie 15, 2008

This is life

Daca e sa ma "laud" vreodata cu faptul ca sunt Balanta (nu, nu cred in zodii si alte asemenea scorneli) e in situatiile in care fac afirmatii de acest gen: "da, trec dintr-o extrema intr-alta, doar sunt o Balanta veritabila, care rareori stie si poate sa ramana echilibrata".
Acum, fie vorba-ntre noi, daca sunt sau nu o persoana echilibrata sau dimpotriva, un om al extremelor...o pot afirma cei apropiati mie; cei ce ma stiu asa...cat de cat...
Azi am fost intrebata daca ma simt bine. Azi m-a cautat lume pentru ca mi-a citit blogul si "pareai afectata". Da, am momente de nostalgie, am momente de tristete, am lacrimi si am invatat sa le plang, am ganduri si framantari, am lupte si sperante, am ploi si furtuni in mine. Dar am si soare, am si rasarit, am si zambet, am si apucaturi si voiosie de copil. De regula tristetea imi urneste condeiul, lacrimile se transforma mai usor in cuvinte si frustrarile explodeaza in postari care uneori ii ingrijoreaza pe cei de langa mine. Si mi-e bine cand ma cautati, mi-e bucurie cand vad ca va pasa si nu uitati de mine.

Azi a plouat. Azi a fost mohorat si frig. Azi mi s-a parut ca e sfarsit de noiembrie. Azi as fi citit Bacovia si l-as fi ascultat pe Andries cantandu-mi cum "prin cerul ferestrei, prin cerul oval, norii curgeau...".As as fi stat tolanita-n asternuturile-mi alb-negre, in timp ce lemnele ar fi troznit in soba incinsa, as fi baut ceai de toamna cu multa lamaie...As fi visat...Poate as fi iubit si as fi fost iubita...Poate...

Dar azi a plouat. Si azi a fost luni. Si azi a inceput si scoala, asa ca nebunia pe strazile Bucurestiului a fost completa. Azi am si intarziat la munca. Azi am dardait pe strada, am tusit mult, am transpirat in metrou, ca apoi sa ma zgribulesc dupa ce am iesit din adancuri. Azi am muncit mult, m-am enervat si m-am si bucurat. Azi am gasit rezolvari si am adunat noi frustrari. Azi am ras si m-am incruntat. Azi am fost agitata si relaxata.

Per total...azi am avut o zi buna! Am avut o zi vesela, care a inceput, a continuat si se termina cu niste acorduri simplute, care insa mi-au dat o stare de veselie si buna dispozitie nemaipomenita. Am cantat toata ziua, am zambit si mi-a fost cald si bine. E tot ce retin din ziua de azi.

Multumesc, Cristiana pentru doza de voie buna pe care mi-ai dat-o de dimineata printr-un simplu link. Si le multumesc celor ce mi-au dat stare de bine, zambet si liniste.

Un comentariu:

Marian Vişu spunea...

Deh, balanta. Eu am ascultat obsesiv November Rain pt ca e rece ca-n noiembrie si pt ca mi-e dor sa mai am 14-15 ani.