duminică, ianuarie 28, 2007

Duminica alba


Cand m-am trezit de dimineata, o raza de soare imi gadila fata. Am deschis un ochi, apoi l-am inchis, deschizandu-l pe celalalt si abia dupa cateva secunde de mobilizare i-am deschis pe amandoi. O lumina calda imi inundase camera si imi dadea un sentiment de bine. M-am ridicat in genunchi in pat si m-am intors inspre fereastra: totul era alb afara, un alb curat si proaspat, iar soarele facea albul si mai stralucitor si mai plin de viata.

Dupa masa a inceput din nou sa ninga. Mi-am lipit nasul de geam si priveam cerul innorat, din care se desprindeau unul cate unul fulgi albi, marunti, intr-o coborare plina de gratie spre plapuma rascolita de zbenguielile copiilor. In casa e cald si se aude doar in surdina muzica de Craciun a celor de la Avalon. Mi-e cald si bine. Ma simt din nou copil si ma bucur sa vad zapada. Ma bucur ca albul exista si azi mi-a acaparat ziua. Ma bucur ca am avut o Duminica Alba! :)

6 comentarii:

ice4you® spunea...

Si eu sunt la fel de fericit.
De multi ani nu am vazut zapada de acest fel ca acum. Este aceea zapada formata dintr-o pulbere alba si foarte fina, intr-un strat destul de generos. Pana acum in ani trecuti am avut aceea zapada compacta si umeda.

Oricum ... sunt in culmea fericirii, si la munca ma duc vesel in aceasta dimineata, si ma voi duce pe jos :P

Anonim spunea...

toată lumea are parte de zăpadă şi eu doar de imagini.

nici măcar nu am visat zăpadă anul ăsta.

cred că e ceva ciudat :( e un sabotaj la mijloc. cred că se încearcă promovarea ţărilor reci, cu zăpadă.

V.I. King spunea...

Nici la mine n-a venit zapada, dar nici nu pot sa spun ca oftez dupa ea, cand doar ce-am venit de la -25 de grade.
Mai rau e pt fii-mea, ea cam ofteaza, dar vine ea, vacanta si o taiem si noi spre zapada. :)

Oana Anca spunea...

Cand m-am trezit dimineata nu mai era deloc zapada; doar un vant rece, taios. Dar ieri a fost un sentiment deosebit, parca as fi calatorit in timp :).

Marian Vişu spunea...

In Bucuresti nu a venit inca zapada si, sincer sa fiu, nici nu vreau sa vina. Treficul ar fi iar infernal, ne-am porcai iar cu totii...

Anca, daca tot a fost zapada si a fost frumos, trebuia sa iesi afara, sa te bucuri de ea. Asa ar fi facut un copil :)

Oana Anca spunea...

Nici mie nu imi place sa circul prin zapada aia topita...te stropesti pana-n suflet. Am mai spus-o si altadaca ca sunt solara, vara e anotimpul meu, nu iarna. Dar ieri m-am bucurat de spectacolul luminii si-a albului din casa, de la caldura.
In plus, a fost putina zapada, i-am lasat pe cei mai mici sa se zbenguie in ea :). Sa fi fost geamul bariera in calea intoarcerii mele complete in copilarie?