luni, februarie 23, 2009

De-a leapsa


O leapsa primita de la Oana ma asteapta de ceva vreme, asa ca ar fi cazul s-o onorez. Ca e de-aia narcisista, numai buna sa ma laud iar :D.


SUNT: incapatanata, sincera si directa, ironica, razbunatoare, sigura pe mine, desteapta si devreme acasa (frumusetea le-o las miss-elor, iar modestia mediocrilor);
AŞ VREA: sa fiu sanatoasa si eu si toti din jurul meu, sa rad zilnic si eu si cei de langa mine, sa visez fara limite si sa se implineasca;
PĂSTREZ: oamenii frumosi langa mine, dorul de bunica mea in suflet, cadourile care-mi plac in mod deosebit fara sa dau iama-n ele, pana cand ajung sa fie nefolositoare;
MI-AŞ FI DORIT: sa fi fost medic sau diplomat, sa-mi fi trait mai intens anii adolescentei
NU ÎMI PLACE: ardeiul fiert, ploaia, frigul si implicit iarna, sa fiu certata cu cineva, prostia si ma enerveaza lipsa de educatie si bun simt; si ma irita cei care nu saluta!
MĂ TEM: de Dumnezeu si de singuratate;
AUD: uneori prea multe, asa incat mi-ar ajunge si-o ureche (prietenii stiu de ce:P);
ÎMI PARE RĂU: ca nu am "undo" si in viata de zi cu zi;
ÎMI PLAC: oamenii in general si copiii in special, opera si teatrul, margaretele, freziile si lalelele albe, leaganele si trenuletele electrice, excursiile si calatoriile, marea si soarele, primavara si vara si multe, multe altele;
NU SUNT: egoista, proasta sau fraiera;
DANSEZ: aproape niciodata si cu f mici exceptii;
NICIODATĂ: n-am fost materialista;
RAR: ii laud pe ceilalti, rar ajung pe acasa (in Oradea)... mai nou...(am primit reclamatii);
PLÂNG: destul de greu si de cele mai multe ori cand sunt singura;
NU SUNT ÎNTOTDEAUNA: hotarata, calma, ingaduitoare;
NU ÎMI PLACE DE MINE: cand iau decizii foarte greu;
SUNT CONFUZA: cand se glumeste pe un ton serios cu mine;
AM NEVOIE: de Dumnezeu, de parinti, de sora mea (bine, m-ati induplecat: si de attachment-ul ei, numit Filip, cumnatul meu- acu-i bine?:P), de iubire, de liniste si de sanatate;
AR TREBUI: sa radem zilnic.

Leapsa i-o dau Corinei, ca tot e sange din sangele meu. :)

Niciun comentariu: