luni, august 14, 2006

Femeia prinsa...


Imi place Mona Musca. Mereu mi-a placut: o Doamna inteligenta si frumoasa. Si dinstinsa. Si mai ales credibila!
De ceva vreme se face mare tam-tam pe seama celor ce au facut politie politica sau au colaborat intr-un fel sau altul cu Securitatea. Nu am dat prea mare importanta subiectului. Priveam, ascultam...si-mi vedeam de-ale mele. Dar azi m-am enervat! Stirea zilei pe toate canalele TV: "Monei Musca i s-a retras sprijinul politic". O pleiada de politicieni isi dau cu parerea, se agita...Ticu Dumitrescu citeste ironic (repet, citeste!) o acuzatie la adresa ei si a lui Quintus. Chiar si schiopul prim-ministru e "dezamagit" de oamenii care sunt altceva decat ceea ce par.
Sa fim seriosi, oameni buni! Dezgropam trecutul in dauna prezentului. Nu ma intereseaza ce angajamente de colaborare a semnat Mona Musca in 77. Si nici in ce conditii a facut-o. Ma intereseaza cine e ea AZI! Si azi, eu, o oarecare o plac!
A, era sa uit: cine e fara vina sa ia primul piatra si sa o arunce!

Semneaza,
comandant de detasament Oana Anca

Niciun comentariu: