vineri, august 18, 2006

Mi-e sete

M-am saturat!
M-am saturat de atata mediocritate, de analfabetism in gandire si in atitudini. M-am saturat de mediocritate in comportament, in limbaj, in privire si in gesturi. De la necunoscutul de pe strada, care arunca fara jena ambalajul semintelor pe jos, care scuipa si se scarpina in locuri interzise, la pseudo-VIP-ul care scoate ochii oamenilor de rand cu excesele-i de prost gust, kitch si idiotenie, totul e mediocru.
De la emisiuni TV la stiri si filmele ce ruleaza, de la muzica si viata politica de azi, de la "print" la "cersetor", totul miroase greu, se descompune.
Stau uneori si ma intreb: incotro? Incotro o ia omenirea? incotro o iau romanii? Se spune ca traim in secolul vitezei si am impresia ca masinaria cu care ne deplasam nu e prevazuta cu frana; nici macar frana de mana. Si totusi...incotro? Ce ne intereseaza? Sa ne umplem stomacul, contul din banca, sa avem cariere...pt ce? Si cu ce pret? Cu pretul copiilor lasati in voia sortii si a strazii? Analfabetii/agramatii de azi, mediocrii de maine!
As fi ipocrita sa afirm ca nu exista exceptii. Ca nu exista oameni educati, ca nu exista oameni care gandesc si care au doza necesara de bun simt. Dar sunt putini! Dureros de putini. Si-s o specie pe cale de disparitie...
Mi-e sete! Mi-e sete de profund, de inedit, de bun gust, de "altfel"...

2 comentarii:

Anonim spunea...

Fast (Food) Generation ...

Oana Anca spunea...

Cred ca-mi voi lua o telecomanda...sa pun totul pe freeze!