sâmbătă, noiembrie 25, 2006

Din invalmaseala gandurilor mele...reloaded

Acest post se lectureaza obligatoriu numai dupa citirea in prealabil, cu mare atentie, a primului MEU post, "Din invalmaseala gandurilor mele...", 13 august 2006
...
...
...
Da, am sters ultimul post. Si asta nu pentru ca nu mi-ar mai fi placut melodia in continuare, nu pentru ca nu as mai simti la fel, nu pentru ca l-as fi considerat un post prost. Ci pur si simplu pentru a raspunde unei copilarii.

Da, Ioana, tu mi-ai zis de melodia asta, tu mi-ai aratat filmuletul pe Youtube. Da, tu erai "indragostita" de piesa asta si da, mi-a placut si mie. Da, dupa ce ieri am ascultat-o aproape toata ziua am simtit ca imi reprezinta "mood-ul", care e in totalitate al meu. Nu, nu e melodia mea, nu, nu e melodia ta. Si totusi simti ca ai un anume drept asupra ei. Ok, it's all yours.

Am fost acuzata de bravura in fata celorlalti bloggeri, de dorinta de a "da bine" si de a fi laudata pentru "inspiratie". De cand se numeste inspiratie a posta o melodie pe un blog? Pai, in cazul asta vreau sa imi cer iertare de la toti cei carora le place "Mandrie si prejudecata" pentru ca am postat despre el; sau poate "Cronicile din Narnia", Evanescence, Slovenia, freziile, mirosul de iarba proaspat taiata, avionul, scortisoara, etc, etc. Iertare tuturor celor care adorati copiii. Promit ca de acum incolo sa nu mai imi placa nimic din ceea ce va place si voua. O sa imi placa doar de mine...desi aici s-ar putea sa se supere probabil mama, tata, Corina...

Si...stimati bloggeri/cititori...nu ma mai laudati, nu imi mai comentati, nu ma mai cititi. Ca se supara lumea pe mine, nu de alta!

Tragicomedie "inspirata" cat se poate din realitate. Orice asemanare...da, e!

6 comentarii:

V.I. King spunea...

Am ramas surprins oarecum, sa vad ca avem aceleasi gusturi cinematografice. As adauga la lista asta de filme: MonaLisa Smile si eventual The Hours.
Ce zici?
Daca vrei poti sa raspunzi pe blog-ul meu.

Oana Anca spunea...

Gabi, nu am vazut nici Mona Lisa Smile, nici The Hours. Dar pot spune ca imi place la nebunia Julia Roberts, si imi plac Kirsten Dunst, Julia Stiles si Maryl Streep. Nicole nu-mi place.
Cand voi avea ocazia ma voi uita la filmele astea. Merci de idee. :)

Anonim spunea...

hmmm; imi place cind esti furioasa; si nu mai lua in seama toate rautatile; ce stiu altii ce simti tu? crezi ca-i intereseaza mai mult decit amorul propriu? simt in aer mirosul lor de invidie; faptul ca te tii tare pe pozitie te face sa mai cistigi ceva fani; ai un super blog.

Oana Anca spunea...

L, nu imi pasa cine ce crede. Eu scriu pentru mine si da, imi mai impartasesc gandurile cu cei apropiati. Ca se nimeresc si altii, necunoscuti sa il citeasca e treaba lor. La urma urmei e public, ca doar de aia e pe net.
Si nu cred ca vrei sa ma vezi furioasa; fac urat! :P

PS: Am eu vaga impresie ca esti mai mult decat "un oarecare"; esti cineva care ma stie mai mult decat lasi sa se vada.

Anonim spunea...

pai sunt mai mult decit "un oarecare"; sunt L de pe blogul oanaancai; si ca sa te stiu mai bine decit las sa se vada incerc sa citesc printre randuri. intotdeauna.

noapte frumoasa!

Anonim spunea...

poate-i grunea :)