luni, noiembrie 13, 2006

Imi place...

Pentru ca prea mult am fost incruntata si am avut tendinta de a vedea doar norii si pentru ca imi pasa de ridurile din sufletul meu, imi schimb atitudinea si gandurile. Am decis sa ma gandesc la lucrurile care imi plac, mai importante sau aparent neinsemnate, dar care ma fac sa zambesc pana si cu ochii, care imi umplu sufletul de liniste si de acea stare de bine dupa care tanjim cu totii.

Asadar, asa, de-a valma, imi place.../imi plac...:
  • freziile pentru parfumul lor si margaretele pentru voiosia pe care mi-o transmit
  • plimbarile seara
  • cerul plin de stele
  • marea, pentru ca e nesfarsita si ascunde o alta lume
  • canapeaua mea rosie
  • lumanarile aromate
  • mirosul de iarba proaspat taiata
  • copacii infloriti, primavara
  • culoarea verde, pentru ca simbolizeaza viata si ma reprezinta
  • calatoriile cu avionul, care te fac sa privesti lumea cu alti ochi
  • muzica, foarte diferita, in functie de starea mea de spirit (acum Evanescence- My immortal)
  • Nichita si Marin Sorescu
  • Pildele lui Solomon
  • dragostea, pentru ca "cea mai mare dintre ele este DRAGOSTEA"
  • ceaiul de scortisoara
  • ciocolata cu bucati intregi de alune de padure
  • plimbarile desculta, prin ploaie
  • florile de colt, pentru ca sunt rare, greu de atins si pe cale de disparitie
  • sa privesc oamenii, sa-i analizez, sa le vad sufletul
  • copiii
  • sa vorbesc mult la telefon :D
  • sa conduc cu muzica data cat mai tare si sa cant cat ma tine gura
  • sa vorbesc in public/sa predau
  • sa rad
  • sa ies cu fetele miercurea la KFC si apoi la Multiplex
  • Julia Roberts
  • Rachmaninoff
  • provocarile
  • sa scriu
  • sa stau pana noaptea tarziu la povesti cu Corina
  • sa o ascult (tot pe ea, pe Corinne) cantandu-mi la pian si cu vocea propriile-i compozitii
  • Toomy girl si mai nou, Omnia
  • Bratislava si Sighisoara
  • viata, pentru ca e cel mai de pret dar

3 comentarii:

Anonim spunea...

fain... doar ca multe din lucrurile care zici ca iti plac nu prea le faci, daca bine stiu eu.... ar cam trebui sa le si faci dupa umila mea parere....

Oana Anca spunea...

Exemple, Dana:P

Corina Rediş spunea...

Super! Probabil cel mai fain post! You got it in you, kid!

Asta ma inspira... see you on MY blog :))